onsdag 28 mars 2012

Onsdagar är underbara....

Jag bara älskar onsdagar....inte många dagar till helg...ledig dagen efter, torsdag då alltså...och en förmiddag då jag kan göra precis vad jag vill. Det är kvalitetstid minsann. Även om jag brukar åka och hälsa på min gamla mormor och morfar så njuter jag verkligen. Det är något speciellt att ha de kvar, tycker att alla förlorar någon titt som tätt och helt ärligt så vet jag inte riktigt hur jag skulle reagera om jag skulle få reda på att de inte längre finns....men än så länge lever de och kämpar på.
Vi hade just denna disskution idag på lunchen, om man är rädd eller ej, för döden. Men vad är det att vara rädd för? Alla ska ju dit någongång så det bästa är väl att förbereda för det. Usch vad detta blev djupt men ibland är det bra att skriva av sig.

Har en vit lurvig sak kisandes mot mig....hon tycker nog att jag ska gå och lägga mig....hon har nog rätt.

Ses och hörs Mian


1 kommentar:

  1. Jag kan ibland se framemot att bli gammal och sitta och gagga om alla goda och mindre goda minnen ;) kan se oss i vårt fina vita hus :D

    SvaraRadera