torsdag 17 maj 2012

Snart helg.....

Nu är det minsann fredag imorgon igen.....och jag jobbar. Det konstiga i det hela är just det att jag jobbar inte på lördag?! Jag är ledig. Detta händer inte ofta eftersom jag värnar om mina torsdagar, men ibland vill man hitta på något och då har jag en FANTASTISK kollega som ställer upp. Då det egentligen är hennes fridag =).

Anledningen till ledigheten är en liten miniresa till vårt grannlands huvudstad Köpenhamn, med allt vad det innebär. Jag, barnen, min far och hans sambo. Syrran dyker upp på söndag. Tänk att få uppleva Tivoli by night och Zoo på en och samma gång......

Oavsett väder så ska det bli myyyysigt och hur kul som helst....

Nu är det Änglar och Demoner på tv....så hejsvejs

Ses och hörs.........Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar