måndag 10 september 2012

Måndag igen!!!!!!

Veckorna bara går och går. Vart tar de vägen? Måndag, tiiiissssdag, hör ni hur tråkig tisdag är?! Onsdag bara rinner iväg sen torsdag, då är jag ledig och njuter sen är det helg igen.

Fast det var inte det jag skulle tjata om. Tjejmiddagen var kanon. Tre gamla klasskamrater och en parallellare, lite gammalt skolsnack de emellan. Kul att lyssna på. Även om man inte hade någon direkt koll på vem de pratade om. Tre nya ansikten, aldrig fel att lära känna fler. Sen givetvis mina vapendragare <3 vad hade jag gjort utan dem :-D.

Det blev ingen glitter klänning för den var lite mycke. Men det finns säkert tid för den en annan gång. Men mycke glitter runt ögonen och svartblått hår?!! Döm om min förvåning när färgen tvättas ur, överflödet då, jag köpte rött och blev svart. Men inget ont som inte har något gott med sig. Trivs bra i färgen. Får kanske bli nästa långkörare. Tur att vi bor i Sverige och inte USA, då hade de åkt på en stämning eller kanske inte ;-)  trots allt så är det bara hår. Vill jag inte ha den färgen kan jag ju bara färga om eller raka av det ;-)

Ses och hörs..... Mian




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar