måndag 11 februari 2013

Den 10 februari.......

......är en dag med mycke på agendan. Jag och mannen har varit ihop i 12 år, F har dopdag och min kusins mellanbarn fyller år. Varför måste allt hända nästan samtidigt?!
Vi har verkligen lyckats att dubbel boka högtidsdagar i denna familj. T döptes på min brors födelsedag, F är född på min dopdag, vi förlovade oss på mannens födelsedag. Inte nog med det, uträknad förlossning på F var på min mosters födelsedag och T födelsedag var uträknad till min mammas mosters födelsedag. Som tur var så kom de sex dagar efter resp före uträknad dag. Så att de iallafall fick sina egna dagar :-D

Vilka tankar som bara far rundor i huvudet jämnt och ständigt. Tänk om och ifall. Kanske eller kanske inte?! Nä, nu får jag göra något bättre. Typ sova?!

Ses och hörs.......... Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar