söndag 12 maj 2013

En låååång helg.

Ligger just nu med benen i soffan i Stureby, på Kådstigen och glor på fotboll?! Varför? Jo, när man är inneboende hos en fotbollsgalen familj så blir det så.

Att åka upp till Stockholm en liten långhelg är toppen. Som jag verkligen behövde det.

Igår blev det Gröna Lund med hela familjen, barnens faster och killarna. Hade ingen förutfattad mening, hade inga förhoppningar men oj vad jag blev glatt överraskad. Tyckte faktiskt riktigt bra om stället. Man kan inte jämföra de olika nöjesfälten för de har förutsättningar men jag tror att jag är kär igen. Blir lätt en favvo grej häruppe.

Idag har vi shoppat loss. T lyckades att använda upp sina presentkort som hon fick på sin födelsedag. Jag fick lov att följa med henne.

Imorgon blir det förhoppningsvis Abba muséet på Djurgården sen en runda shopping till.

Nu är det natti.

Ses och hörs.............. Mian 

1 kommentar: