onsdag 25 februari 2015

Jag överlevde...

Har klarat av att komma hem från Halmstad helskinnad....hunnit med ett välbehövligt näravännersovaöversnackskit hos en gammal vän med en annan gammal vän....och halsfluss...det sista har jag i denna stund. Var hos läkaren igår....gör ett halsprov. Testet ska ta ca 5 minuter...Efter 1 minut kommer svaret....jodå...halsfluss...läkartid lite senare...han trycker på halsen. På ena sidan gör det tok ont...han ber mig gapa...jag gapar...har jag berättat att jag har världens minsta mun...kan inte gapa så mycke...han tycker att jag ska göra en snabb sänka...stick i fingret...skit ont gör det...det blir gjort och jag travar tillbaka till doktorn. Han kollar i datorn...svaret har inte kommit...han gpr till lab....kommer tillbaka...tittar på mig och säger att det var lite högt...han undrar om jag vet vad sänkan ska ligga på...jag säger nä. Han säger 5 är normalt...Vår maskin här kan bara läsa upp till 200...ditt låg på 200...
Han ville att jag skulle uppsöka sjukhuset...göra mer tester...
Återbesök idag...sänkan 177...det går stadigt neråt....

Snörvel och host........Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar