lördag 11 juli 2015

När sommaren inte blir som den borde....

Semestern kom och försvann...som tur är så var vi i Turkiet. Sol, sol, bad och åter sol. Midsommarafton spenderades i bikini vid poolen...men som sig bör...så kom där en ordentlig skur. Jordgubbar som hör till en svensk midsommar fanns...det enda var nog sillen...men vem behöver den. Dagen efter vi kommit hem började denna kropp jobba...det är skönt att komma tillbaka..

Sen kommer det ett bakslag. Mormor....min älskade mormor blir sjuk...jätte sjuk ....moster åker med henne i ambulansen...mamma och kusin kör ner efter. Jag är ledig och ligger på sofflocket och njuter med dottern...det är ju trots allt sommarlov. Men utav någon underlig anledning går jag och kollar min mobil...6 missade samtal. Jag får tag på mamma och hon berättar....jag ringer kusin och en halv timme senare så är vi på väg till Lund. Mormor träffade morfar på morgonen efter...så skönt för henne...skönt för oss...men ack så saknad...❤❤

Nu börjar det som man hoppas ska gå så smärtfritt som möjligt. Men det får jag berätta om en annan dag...

Ses och hörs.......Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar