torsdag 12 april 2012

Dagens.......

Idag har jag bara varit, precis som jag skrev Innan :-D.
Jag började dagen med frulle i stan, fortsatte med promenad till mormor i sällskap av Elza, lilla loppan. Det är en underbar hund. Kommer hem till mormor och vad händer då? Jo, hunden blir lika glad som alltid när hon träffar människor, svansen viftar och hela hon wobblar, ni vet, kroppen skakar så nästan skinnet lossnar.
Släpper ut henne i trädgården där luktar det goooootttttt. Elza far rundor men så fort vi gick in kom hon som ett brev på posten in. Usch och fy för att vara ensam :-D. Det är minsann en liten räddhare, fast en söt och gullig sådan.

Mormor trodde att hennes video hade gått sönder, att den hade blivit svart/vit vid inspelningen......men så var det inte. Fel inställning på tvn :-D. Min söta mormor <3
Så morfar drog till butiken och skulle se om det fanns någon ny,  men det behövdes inte. Så morfar fick sig en tur på permobilen idag,  jag tror att han tyckte att det var skönt, det var ju trots allt fint väder och lagom med sol.......

Nu måste jag nanna......

Ses och hörs....... Mian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar