onsdag 25 april 2012

Tredje dagens början.

Nu börjar det bli lite tråkigt med yoghurtsås frukost:-(  men jag har inte varken ork eller känsla för att ställa mig att steka bacon eller ägg så här på morgonen. Hjälp mig! !!!!! Tar tacksamt emot tips på frukost och kvällsmat då middagen ätes på lunchen.

Annars så känns denna varianten av mat helt ok. Tänk att man får äta nästan allt som är gott. Det som känns konstigt är just detta att man inte ska äta mycke frukt eller om man är strikt så ingen alls :-/ jag som gillar det.

Hörs och ses.........Mian

1 kommentar:

  1. Stek ägg och bacon på kvällen istället!! funkar precis lika bra :)
    Tänkte jag skulle testa smoothie på grädde, turkisk youghurt och bär.. kan ju bara bli en smakupplevelse ;) vi får fler tips i boken som är på väg...
    <3 L

    SvaraRadera