fredag 2 november 2012

Och nu är det fredag............ Igen?!

Vart tar dagarna vägen? Nu är det ju mindre än åtta veckor till jul?! Undras om man hinner med allt man ska hinna med innan det är över. Måste lova mig själv att inte stressa :-/ hur det nu ska gå till.

Igår var det spökafton på stan. Det är en rolig tradition som hållit på några år. Butikerna hade öppet till nio och folk går runt och är glada och myser. En av de få dagar det faktiskt är massa människor i stan :-( önskar att det kunde varit så alltid. Idag är denna kropp och knopp inte jättepigg, men vad gör det, imorgon är det ju röd dag och då är jag ledig :-D. Eftersom jag alltid jobbar lördagar så är det en stor händelse för både mig och barnen. Skönt ska det bli.

Imorgon drar vi till Malmö, kidnappar med mormor och går och kollar på Tuthancamonutställningen på Malmömässan. Har hört att den ska vara kanon även för de som inte är så intresserade av det. Men det är jag. Så jag ser såååååå fram emot det. Lovar att återkomma med betyg.

Nu måste jag bara...............,

Ses och hörs........ Mian



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar