måndag 19 november 2012

Ups :-/

Gissa om jag fixade och donade i torsdags?! Svar : nope. Låg i soffan precis hela dagen. Halvsov om vartannatoch gnabbades med barnen.
Kvällen tillbringades hos J och F. Vi hade bokklubbsmöte och som vanligt hade jag läst boken. Nooooot :-P. Jag är faktiskt rent hopplös. Men jag lovar att jag ska bättra mig. Efter den obligatoriska genomgången av boken så vek vi papperstranor. Oj vad vi var duktiga på det. L har en idé nämligen och då tänkte J till och gav sig in i den svåra vikkonstens alla regler. Kan säga att det var jättekul och det blev riktigt fint.
Kanske ska vi ha en pysselklubb istället. Lite kreativt?! Tror nästan att vi pratade om just det. Vi får se nästa gång.

Nu är jag nannig

Ses och hörs.......... Mian ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar