tisdag 23 juli 2013

.....

Karpathos 090713 Inte mycke sömn inatt. Blåsten är hemsk. Den låter både arg och livlig samtidigt men det finns en väldigt god sak med blåsten. Vi kan sova utan aircondition och det spar vi många förkylningar på. Stackars mig som har svårt för att slappna av när det enda jag hör är pust pust. Solandet fick ett litet avbrott idag för jag och barnen hade inte skött vår smörjning ordentligt. T blev lite röd i pannan och på axlarna, F fick lite soleksem och två röda ögonlock. Jag har just nu väldigt vit mage och väldigt röda bröst ;-) ingen vacker syn men egentligen så struntar jag i vilket. Vi är ju på semester. Tror att det får bli bikini imorgon, Kan ju inte se ut som en vitochchokladfärgad figur?! Eller ;-) Ses och hörs................ Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar