onsdag 19 mars 2014

Stormsteg mot sommaren.......

Nu börjar det kännas att sommaren är på g. På jobb flyter det mesta på, sommarskorna kommer in , vi rantafejar på och det pratas semester. Tänk att bara ordet semester gör en glad inombords. Tyvärr skyms semestern av några svarta moln, som jag hoppas försvinner inon snar framtid. Annars vet jag inte hur jag ska göra. Sen är det ju oxå så att jag måste hitta en ny baddräkt/bikini........det är inte heller så kuligt. Men det får bli ett lite senare projekt.

Om vi nu inte ska tänka oss så långt bort än, så har vi några hektiska veckor framför oss. Bowling i Malmö,  Rondo i Göteborg, opera i Malmö och 20-talsfest........i den ordningen.....men efter en ganska lugn och stillsam höst så ser jag fram emot dessa arrangemang. 

Ohja. Jag tror minsann att därimellan är en renovering och flytt inbokad oxå.....sen tycker jag nog att det ska bli skönt med semester....

Ses och hörs.................... Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar