måndag 28 april 2014

En händelserik helg......

Det har varit en hektisk helg....först jobb på lördagen som sig bör...sen upp till min goda vän...in i duschen (för allas trevnad).....sen helt plötsligt komma på att jag glömt att hämta blomsterbuketten som jag skulle ha med mig😠.....på med ansiktet...á la 20-tal.......sen ner på torget för att se om jag hann hämta mina blommor......nä det gjorde jag inte. Bort till Sus för att fixa håret.....upp igen till vännen....som höll på att hissa ner möbler  via balkongen....sen iväg till bussen för att jag skulle hinna med tåget....puh. Bara genom att skriva detta blir jag lite stressad....sen iväg till Kävlinge......hittar en taxi och vips så var jag på plats.
När vi stått och pratat ett tag, minglat lite. Hälsat på alla...då kläcker vännen sidan om mig detta "vad är oddsen på att det kommer in en präst nu?" Jag säger inga och förklarar varför jag inte tror det.....två minuter senare så säger jag "prästen kom just in genom dörren!!!!!" De lurade oss rejält. Så 40×2 festen slutade som bröllop...helt underbart. Inga ögon var torra, t o m männens ögon var fuktiga...

Söndag blev det en liten födelsedagsmiddag för syster i Hbg..god mat, trevligt sällskap och många roliga skratt....tror nog att jag är väldigt lyckligt lottad..

Ses och hörs...............Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar